Tuesday, May 26, 2015

Kembali setelah sekian lama menghilang...ke Padang, Padang Panjang, Bukit Tinggi, Payakumbuh, Batu Sangkar, Pagaruyung, Lembah Lawang, Danau Malinjau dan Rumah Bung Hamka...

Tergerak hati untuk menghantar khabar ke blog usang ini setelah sekian lama ia dipinggirkan. Tiada alasan munasabah yang perlu diberikan selain sekadar MALAS. Masa saya lebih banyak dibaziri dengan FB dan HP yang kian hari menguasai urusan seharian. Namun banyak perkara telah berlaku dan saya rasa lebih dewasa dan akhirnya membuat keputusan untuk memilih diam.  Saya mohon maaf agar kehilangan saya dicari dan kesenyapan saya membimbangkan anda semua. Percayalah, sepanjang ketiadaan saya, saya hidup bahagia dan perigi pengalaman sentiasa terisi dan berisi. Doakan kesihatan dan kebahagiaan saya selalu ya!...








No comments: